Caffé Barbera

1870 óta fennálló családi vállalkozás

A Barbera 1870 óta megbízhatóan szolgálja ki a kávékedvelőket aromás, eredeti olasz kávéival. Minden egyes csésze italban több mint 145 év hagyománya sűrűsödik, gazdag aromával és frissítő, kellemes ízekkel kényeztetve az érzékeket. A Barbera széles termékkínálata az ízváltozatokon alapul, a belőlük készült italok azonban nem csupán egyszerű főzetek: bennük van az a meggyőződés, hogy a kávék világában a kiválósághoz nem elegendő az ízek és aromák bársonyos harmóniáját létrehozni.

Hogyan kezdődött?

A kávé évszázadok óta az inspiráció, a melegség, az energia, a világos gondolkodás és egyúttal az élet közösségi élvezetének forrása mindazok számára, akik kedvelik határozott ízeit és gazdag aromáit. 1870-ben, Dél-Olaszországban történt meg azonban, hogy az igazán tökéletes kávét – a Cafè Barbera®-t – megalkotta a vállalat alapítója, Domenico Barbera, megnyitva első kávézóját és nap mint nap szenvedéllyel és elkötelezettséggel felszolgálva frissen pörkölt kávéit a vendégeknek.Több mint 145 év elteltével a Cafè Barbera Vállalat öröksége a legrégebbiek közé tartozik Európában, amelyet a Barbera család öt generációja vitt tovább, és amelyben a prémium minőségű, eredeti olasz pörkölt kávékat kínáló hagyományos olasz kávézók létrehozásának nagyívű víziója öltött testet. Kávépörkölő mestereik továbbra is a világ hét legfinomabb kávéját pörkölik fajtánként, s ezekből állítják össze eredeti receptjeink szerint a különleges keverékeket.

A történet folytatódik

A Cafe Barbera Franchises hálózat ennek a több mint 145 éves, tökélyre fejlesztett hagyománynak és a Barbera család öt generációján át ívelő életszeretetnek a kifejeződése.

Aki belép a Café Barbera olasz kávézókba, a múltba csöppen vissza: komótosabb élettempót, a részletekben rejlő, de egyszerűbb dolgok – mint például az egészséges és friss ételek, a család, a barátok – újrafelfedezésének lehetőségét éli át. És természetesen mindehhez ott a kávé, melynek minden egyes csészéjét saját kezűleg készítik olyan baristák, akik elsajátították az alapító, Domenico elveit: az eredeti olasz eszpresszó tiszteletét és szenvedélyes szeretetét. Étlapunkon olasz ihletésű paniniszendvicsek, mediterrán jellegű saláták, reggelire könnyű croissant-ok, görög és olasz sajtok, öntetek, friss zöldségek, sütemények, fűszerek és más ízesítők szerepelnek.

A Café Barbera Franchises az eslő ilyen üzlet 2004-es megnyitása óta is folyamatosan őrzi a vállalat szellemiségét és hagyományát, amelyek a tökéletes olasz eszpresszó minden egyes csészéjében megjelennek. Célunk, hogy különleges termékminőségünkkel és a felszolgálás kiválóságával a múlt szépségét idéző, élvezetes élményt nyújtsunk vásárlóinknak.


Barbera Gold babkávé fémdobozban

A hagyományos kiszerelési formák ihlették ezt a 250 grammos, dekoratív pléhdobozban kínált terméket – kifejezetten azok számára, akik kisebb méretű, szép csomagolású kávét keresnek. Ökotudatos ínyencek számára tökéletes kombináció ez a benne kínált prémium minőségű Classica keverékkel, melynek intenzív csokoládéaromája – a Caffè Barbera pörkölési folyamatának köszönhetően – erős, enyhén savanykás és tartós ízzel párosul. A Domenico Barbera által eredetileg kiválasztott 5 brazil, közép-amerikai, illetve indonéziai kávébeszerzési forrás a mai napig is a legjobbak közé tartozik az egész világon. Ez ezekből készített főzet jellemzője a szájban bársonyosan telt érzés, éppen megfelelő savegyensúllyal és különleges, hosszan körüllengő édeskés utóízzel.

Mago babkávékeverék
A „mago” szó varázslót jelent olaszul, és az elnevezés a Caffè Barbera eredeti „kávémágusának”, Domenico Barberának állít emléket. Ez az a 7-féle prémium kávéból álló keverék, amely az üzletet Olaszországban naggyá tette, és amely mára a világ több mint 50 országának legjobb kávéházaiban és éttermeiben megkóstolható. A „varázslat” magánál a kávébabnál kezdődik, majd a pörköléssel folytatódik: minden egyes fajtát külön pörkölünk, és gyorsan, páramentes levegőn lehűtünk. Ezután következik az őrlés, közvetlenül a lefőzés előtt. Így garantálható, hogy az elkészült ital kiváló savegyensúlya valóban gyönyörködtesse az érzékeket, és elbűvöljön váratlan, mégis intenzív, csokoládés jegyeivel. Végül pedig az élmény hosszú ideig megmarad, ahogy kiívül-belül körülleng az édes, beteljesítő utóíz.

Hesperia babkávékeverék
Egy másik különleges kávékeverékünk, melynek összetételét csupán a Caffè Barbera három keverékkészítő mestere ismeri. Előállításához 4-féle babkávét használunk fel, melyek Brazíliából, illetve Indonéziából származnak – ezek adják a Hesperia egyedülálló zamatát. Sajátosságaikat gondos és türelmes, elkülönített, éppen a megfelelő állapotig és hőfokon történő pörköléssel őrizzük meg, és ahogy más kávéink esetében is, az ízveszteség elkerülése érdekében a szemeket a pörkölés után gyorsan lehűtjük. Ez biztosítja azt, hogy minden csomagja mindig ugyanazt az aromagazdagságot kínálja, ami a valóban élvezetes kávék ismertetőjele. A Hesperia olyan élményeket kínál minden érzékszervnek, hogy garantáltan a mindennapok kedvence lesz!

Aromagic C 18 kávékapszula
A Barbera keverékek egyedülálló íze ESE-rendszerekhez: a közvetlenül Brazíliából, Amerikából és Indonéziából beszerzett, majd megpörkölt és megőrölt kávékat 7 grammos, egyszemélyes adagokban védőgázas technológiával csomagoljuk a praktikus és tetszetős kapszulákba – 18 darabos kiszerelésben.

Choc&Go kávé-csokoládé ital
A csokoládé gyengéd édessége és a kávé erős aromája tökéletes fúzióban bomlik ki ebben a kávékülönlegességben, amely épp a szükséges mértékben „energizál és inspirál”. A Choc&Go csokoládés kávéital a kiválóságra törekvő szenvedélyes olasz hagyomány gyümölcse.


 

kávémágus és az olasz álom
A Caffè Barbera története 1870-re nyúlik vissza, amikor Domenico Barbera letelepedett Dél-Olaszországban, és egy kis kézi pörkölővel felszerelkezve elindította vállalkozását. A „kávémágus” az észak-olaszokra jellemző alapossággal fogott az üzlethez, és csak később tette magáévá a kultúrákat ötvöző mediterrán vonásokat. Első pörkölőgépe, a Tornado – amely Barbera úr büszkesége és öröme volt –, 30 kilogramm kávé pörkölését tette lehetővé. Bár a mester váratlanul, még fiatal korában elhunyt, tudását és szenvedélyét továbbadta gyermekeinek, s ez a mai napig is él a nevét viselő családi vállalkozásban.

1920: Második generáció: a pörkölt kávétól a márkatermékekig
Antonio Barbera, Domenico egyik fia folytatta a családi vállalkozást: a minőség, az erőforrások megfelelő menedzselése és a márkaépítés az első és a második világháború előtti időkben Dél-Olaszország legkedveltebb termékévé tették a Barbera kávét. Még a két világégés sem tudta megakadályozni az álmok valóra válását.

1947: Harmadik generáció: hálózatépítés minden mennyiségben
Eljött az ideje, hogy Antonio – fiával, Letterióval karöltve – megnyisson egy újabb Caffé Barbera-üzletet Nápolyban, a kávé történelmi és tradicionális hazájában (mind a híres „Caffè Letterario Liberty” kávézó, mind a nagy népszerűségnek örvendő, szinte rituális „caffè sospeso”, azaz az adományként, mások által előre kifizetett és a szegények által ingyen elfogyasztható kávé intézménye jól példázza, mennyire mélyen gyökerező eleme a kávé a nápolyi mindennapoknak). Az évtizedek során számos kiemelt kockázatvállalást megelégedettség és siker követett. Négy év elteltével Letterio raktárat nyitott Milánóban, és szerteágazó hálózatot hozott létre Olaszországban – így a híres Barbera kávé kezdett mindenütt ismertté és kedveltté válni.

1953: Negyedik generáció: kutatáés fejlesztés
1953 a kézműves és az ipari termék-előállítás összekapcsolódásának éve volt, melyet a minőség-ellenőrzéstől a gépek fejlesztésén át az új termékcsaládok bevezetéséig ívelő új vezetési felfogás is kísért. Carmelo Barbera, aki a New York-i Columbiai Egyetemen diplomázott élelmiszer-technológia szakon, a gyártási folyamatok javítása érdekében létrehozta a cég első vegyelemző laboratóriumát. Egyszerű megérzés volt? Igen. Hozott valamilyen változást? De még mennyire! A Barbera kávéról nemzetközi szakmagazinokban és más újságokban is gyakorta cikkeznek.

1982: Ötödik generáció: a nemzetközi és díjnyertes márka
A Tris Coffee védjegy megvásárlásával a Barbera Coffee vállalat országos piaci előnyre és nagyobb piaci részesedésre tett szert. 2002-ben megalkotta 18-féle kávéitalreceptből álló „menü”-jét, a következő évben pedig újabb üzleteket hozott létre, megismertetve magát szerte az országban és a világon. Ezekben az években a Caffè Barbera nemzetközi szinten is jelentős növekedést ért el, kiterjesztve hálózatát az egész földgolyón, mára pedig termékeit Olaszországon kívül 5 kontinens több mint 55 országában forgalmazza. A vállalati formát 1978-ban vette fel. Kávéja kiváló minőségéért a Barbera család számos díjat nyert, bár a legnagyobb és legértékesebb elismerést azok a vásárlói jelentik, akik a világ minden tájáról a Barbera termékeit választják mindennapjaik kávéjául.

2014: Hatodik generáció: világforgalmazás
Elio és ifj. Enrico a márka országos és nemzetközi bővítéséért felelnek, az új piacokra és üzleti lehetőségekre összpontosítva. Ők irányítják a webes és a közösségi médiabeli marketingtevékenységet, illetve koordinálják a családi márka termékeinek megújítását a Barbera értékeinek megőrzésével.

 
Rendezés: